Fin sommardag!

Vakna halv 5 imorse av att en stor fjäril håll på och surra längst fönstret, lagom jobbigt.
Fick gå upp och öppna fönstret och släppa ut den. Sen lyckades jag iaf somna om igen men sen vakna Hailey kl 6, så det va bara att gå upp igen.

Träffade syrran efter jag hade lämnat Hailey på dagis, följde med henne till barnmorskan för hon skulle göra sån där akupunktur under tungan som hjälper mot illamående.
Ni som inte vet så är min syster gravid, väntar sitt andra barn :)
Så jag ska bli moster igen och Hailey får en till kusin :)
Bäbisen är beräknad i december <3

Sen tog vi en lång promenad med Trixy, det ordnade inte sig för henne hos fodervärden för Trixy gick inte ihop med katterna :( Det va synd, så vi får se hur allt blir.
Nu håller jag på och tvättar och sen ska jag bjuda syrran på lunch, Hamburgare med pommes :)

Dags att ta hand om disken, hörs sen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: