Länge sen...

Det va ett tag sen jag skrev, anledningen är för att min data kraschade.
Har fått installerat om allt och tangenterna på skrivbordet har spårat ur så har varken, å, ä eller ö.
Haha lite jobbigt att skriva då.

Hmm vad har hänt sen senast då..
Hailey har börjat på dagis igen, vet inte om jag har skrivit det.
Hon va jätte glad när vi kom dit och alla dagar hon har varit där har gått bra.
Förstod nästan det och det va en lättnad att hon inte grät när jag gick :)

Vi har bokat resa till Ungern och Rumänien, ska åka och hälsa på Haileys farmor och den övriga släkten på hennes pappas sidan. Ska åka nu den 28de men nu har det uppstått ett problem.
Hailey har fått vattenkoppor!!

Snacka om fel tidpunkt! Och sen fyller även min gammelmormor 100år på Torsdag så vi ska ha ett stort firande för henne. Hoppas bara att det inte kommer mera och att dom här hinner torka ut...

Just nu sitter jag hos syrran, är barnvakt åt Adrian för Lollo och Tobbe har en mysdag för sig själva i västerås.
Dom kommer hem imorgon.
Hailey är överlycklig att vara här men Adrian tycker nog att det är lite jobbig :)
Hon vill ju helst vara med han hela tiden :) Så söööött tycker jag. Haha!

Fick lite uppdaterat iaf..
Hoppas ni alla mår bra :)

Kram på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: