Magiskt!

Bröllopet igår va helt underbart, massa kärlek!
Är så glad att jag fick vara med om Nennes och Davids speciella dag.

Nenne va så himla vacker, kan inte beskriva det med ord, bilderna få visa.
Först va vi i kyrkan, det va bara en del som va där. Sen åkte vi till lokalen och välkomnade som in som man och hustru.
Man såg hur lyckliga dom va, helt underbart.

Älskade Nenne har gift sig, hon och syrran tog hand om mig ända sen jag va en liten bebis.
Hon har varit som min syster och kommer alltid vara det.
Hon betyder mycke för mig och hon har alltid funnits där när jag har behövt henne. När min egen syster inte fanns där.

Älskar dig Neherin och jag hopas och vet att du och David kommer få ett underbart liv tillsammans med en massa fina barn :)

Här kommer lite kort från kvällen, resten finns på min facebook.

Nenne med sin bror Simon


Välkomnades in som man och hustru





Syrran och jag.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: