Grattis!

Grattis till min underbara gammelmormor som idag fyller 100ar :)
Jag har vantat sa lange pa den har dagen och nu har den kommit.
Jag visste att du skulle klara det, ibland kanner man sig taskig for att man tvingar dig att stanna kvar hos oss.

Varje gang sager du att du vill att det ska va din tur snart fast att du inte vill lamna oss.
Far lite daligt samvete nar jag sager att jag vill att du stannar kvar...

Jag alskar dig och inget skulle vara detsamma utan dig, skulle vara tomt!
Men du har levt ditt liv och jag vet att jag maste borja forbereda mig, men jag vill inte.
Jag vill inte att den dagen ska komma, att nagon ringer mig och sager att nu ar du borta.

Ar glad sa lange du finns kvar hos oss, tar vara pa varje dag!

Grattis pa din dag gammelmormor <3

En gammal bild pa oss...
Postat av: Emma

Va fint skrivet, Sandra! :) Grattis till henne. :)

Hoppas allt är bra med dig och tjejen!

Puss & Kram.

2010-08-26 @ 14:31:18
URL: http://eembla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: