Håller tummarna :)

Har precis lämnat Hailey på dagis, hon va lika överlycklig som vanligt över att komma dit :)
Idag ska vi på utveckligssamtal, ska bli kul att höra hur hon är och vad hon har för sig på dagis, även fast man vet det mesta så är det ändå skönt att höra.

Har haft panik att hitta klänning till Nennes bröllop som är på Lördag.
Har kollat hela tuna park och på stan men hitta ingen jag tyckte om. Det fanns knappt några, fel årstid att hitta klänning.
Men nu har jag iaf beställt 2 som förhoppningsvis ska komma senast på fredag. Annars är det paniiiiiiiiik, hoppas någon av dom passar.
Håller mina tummar och tår på det :)
Längtar så mycke, kommer gråta när jag ser henne i sin fina klänning :)

Annars händer det inte så mycke, livet rullar på som vanligt :P
Väntar på att Nova ska titta ut (Syrrans bebis) men det är ju ett tag kvar, hon är beräknad den 16 december.

Ska ta något att äta sen ska jag bege mig upp till torget och sola, måste få lite färg tills på Lördag :)
Hoppas ni alla mår bra.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: