Stockholm :)

Igår så åkte jag och Hailey hem till Eve och Liam.
Vi köpte med oss lite mc donalds mat :)

Vi va ute och lekte lite i stadsparken, det va roligt och lite jobbigt att hålla koll på dom båda. Haha!
Dom är galningar båda två nu :)
Det va mysigt att vara där, som alltid.
Hailey är som hans storesyster som alltid ska hjälpa honom med allt <3


Idag ska jag åka till Stockholm med Pappa, brorsan, syrran och Tobbe.
Hailey ska vara hemma med sin pappa, bäst så. Haha!
Vi ska till Barkaby outlet och shoppa lite. Är inte så rik men något ska jag hitta mig iaf :)

Ha en fin dag!

Lite bilder från igår :)









Haha bästa bilden på Liam när han gunga på hästen :)
Postat av: Heidi

3d och 4d ultraljudet var ju hur underbart som helst. Hade ni också en som bara kunde prata engelska när ni gjorde erat?

2010-07-26 @ 10:46:47
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Heidi

Neee vi hade en tjej och va lite besviken över att det inte framgick att hon var engelsk nånstans men annars så super nöjd (: Jooo vi kollade könet, kunde inte hålla oss :P Kollade ni också det?

2010-07-29 @ 09:00:05
URL: http://www.metrobloggen.se/86an



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: