Parken Zoo!

I Tisdags kom Drews bror Cosmin hit från Rumänien, han ska vara här typ 1 månad och hälsa på :)
Hailey vart super glad direkt hon såg honom, hon har träffat honom 2 gånger tidigare. Första gången när hon va nyfödd och andra gången när vi va i Rumänien förra sommaren och hälsade på.

Hon va inte alls blyg mot honom, hon sprang direkt fram och krama honom. Och nu ska han hjälpa henne med allt, klä på henne kläder, skor, hålla handen när hon går ute :)
Känns kul att se att hon tycker om honom så mycke fast dom inte ses direkt ofta :)

Igår va vi i Parken zoo, det va första gången för Hailey. Hon tyckte det va jätte kul :)
Hon fick klappa getterna och hästarna sen fick hon även åka sin första karusell. Tillsammans med mig :)
Hon satt som en zombi i karusellen men sen när vi klev av så börja hon skratta massor.

Jag och Drew åkte båten, höll på att skita på mig. Haha!
Det va så länge sen jag åkte nån karusell så jag har glömt bort hur läskigt det kan vara :)
Jag är ju höjdrädd dessutom så när båten åkte upp så blunda jag sen när den åkte ner så öppna jag ögonen och vinka till hailey :) Sa till barnen som satt bakom oss att inte spy på mig men jag va fan räddare än dom :)

Idag ska vi nog bara ta det lugnt och imorgon ska jag iväg till pappa och fira brorsan som har fyllt 17år :)
Stora killen!

Bilder från gårdagen kommer in senare.
Ha det bra så länge så hörs vi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: