Helgen.

I Fredags åkte jag och Hailey hem till mamma, ville ju hämta godiset hon hade köpt med sig från båten :P
Sen kom min moster Annelie över och föreslog att vi alla kunde åka ut dit en sväng, så det gjorde vi.
Hailey somnade i bilen så det va jätte skönt, då kunde vi passa på och bada i poolen och sätta oss i solen och dricka en kalla öl :) Det va livet! :)

I Lördags så gjorde vi inte så mycke, tog det mest bara lugnt.
Lollo och Tobbe firade 1år så jag och Tobbe hade en liten överraskning till henne :)
Medans dom va ute på stan och åt middag så va jag hemma hos dom och fixade jätte fint. La ut rosblad, tände ljus, ställde fram champagne och glas.
Sen när dom kom hem så fria Tobbe till Lollo och hon sa ja! :)
Nu väntar vi bara på bröllopet :) Är glad för er skull <3

I Söndags så åkte vi ut till Annelie igen och fira mormor som fyllde år, så hela tjocka släkten va där.
Som typ består av 10 personer. Hahaha! Men det är kul när alla träffas eftersom min morbror och dom bor i en annan stad så då träffas man ju inte så ofta.

Lollo va på ultraljud idag och dom fick veta vad det va för kön :)
En flicka! Wiiiiie <3

Nu ska jag ner till tvättstugan :)

Hejsvejs så länge..

Lite sommar bilder :)




Haha skönaste stilen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: