Dags för en uppdatering!

Fick höra från Jeanine att det va dags att uppdatera bloggen :)
Visste inte att det fanns någon som sakna att läsa min blogg :P

Men jag har tröttnat lite, känns som att man skriver samma saker hela tiden.

Senast jag skrev va jag i Rumänien och det va ett bra tag sen :)
Sen dess, jaa vad har hänt.. :)

Hailey har fyllt 2år, blivit stora tjejen!
Hon pratar massor, nästan lite för mycke. Haha.
Men det är kul nu när man kan förstå vad hon vill och så..
Ibland så tittar jag fortfarande på henne och kan inte förstå att hon är min, mitt barn.
Det är sjukt, ni förstår när ni är mamma :)


Jag och Drew har flyttat ihop igen och det är bättre än någonsin, jag är kär som jag va för 5 år sen när vi först blev tillsammans. Jag är lycklig och jag hoppas verkligen på oss!

Jag har varit på arbetsintervjuer, inget som gett något hittills, väntar svar från en och sen ska jag på en intervju på Tisdag. Jag hoppas att det är min tur snart, att få ett jobb. Att kunna tjäna mina egna pengar.
Är trött på att gå runt såhär!

Nu ska jag fortsätta kolla på ensam mamma söker :)
Det blev en liten uppdatering iaf :) Hoppas ni belv nöjda.
Skriver snart igen, ska bli bättre. Om ni vill att jag skriver...

Kram på er!


Lite blandade bilder.







Postat av: jeanine denise

Äntligeeeen! det v ar på tiden sandra

2010-10-10 @ 21:37:21
Postat av: Ylka

Jag tycker det är bra att ni har hittat tillbaka till varan Sandra för Hiley behöver sin mamma och pappa. Nu hoppas vi på en till syskon vänta inte för länge som jag gjorde.

Och ja upptadera bloggen så man har nått att gö här hemma :)

Saknar dig vännen måste ses snart !!!

pusss

2010-10-18 @ 14:46:00
URL: http://gjakovarija.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: