Första mobil inlägget :)

Har internet på mobilen så tänkte skriva mitt första inlägg härifrån :) får se hur det blir.. :) just nu så ligger jag på soffan bredvid Hailey som ligger och sover. Kollar på danska hollywood fruar, avensjuk man kan bli ibland :) men ändå inte, skulle inte vilja ha så mycke pengar att jag kan köpa allt jag vill för jag tror inte jag skulle vara lyckligare för det. Har inte bloggat på ett tag men ni har inte missat mycke :) vädret är ju inte så fint så det är ganska tråkigt. Man kan ju inte hitta på så mycke då. På torsdag ska mamma ha Hailey för jag, eve och bahar ska ha en liten tjejkväll. Ska bli så skönt att bara umgås och snacka massa skit. Har saknat att bara umgås med mina vänner utan att alltid ha med Hailey :) nu avslutar jag detta inlägg, hoppas ni ser och fattar något av det jag skrev, allt lär ju sitta ihop :) puss så länge...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: