Äntligen kom det...

REGN! :) Igår kväll lagom tills vi gick hem ifrån Emelie så kom regnet. Vi hann typ nästan precis komma in och sen börja det ösa ner, det behövdes verkligen. Det blev äntligen svalt i lägenheten :)

Igår va vi hos Emelie som sagt, Vincent har blivit stor, hela 2 veckor :) Tiden går verkligen snabbt!
Han har vuxit på längden och fötterna har oxå växt :) Han va vaken lite och låg och kolla runt sen somna han i mitt knä. Bebiiis <3

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske blir en sväng till mamma. Hon har varit på kryssning så hon har köpt med sig lite godis, pingviner :) Älskar!

Igår så prata jag med en kär gammal vän, hon sa ett par fina ord till mig som verkligen värmde i hjärtat.
Tack för det, det behövdes verkligen <3


Nu ska jag ta och ringa försäkringskassan och hoppas det inte är miljoner i kö :)
Ha en fin dag!

Finaste Vincent <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: