Lördag.

Har en liten tid över så tänkte skriva ett snabbt inlägg, Hailey är nämligen på sitt rum och leker så då har jag lite tid att sitta här.
Så jobbigt att skriva när hon står och drar i en :)

Jaha då har snön kommit tillbaka igen, tycker det är jätte mysigt när man är inne men inte när man är ute. Haha.
Om det är skönt väder ute så gör det inget att det är snö men hatar att ta mig fram i snön om det är värsta ovädret ute.
Vinter är inte min grej och jag skulle gärna vilja ha ett hus i ett varmt land så jag kan rymma dit när vintern börjar närma sig.

Har redan handlat lite julklappar :) Bäst att passa på innan alla andra börjar, för det är så jäkla jobbigt med alla köer och sakerna tar snabbt slut.
Så nu har jag bara några julklappar kvar att köpa.

Cosmin (Drews bror) från rumänien kommer hit den 17dec och firar julafton och nyår tillsammans med oss, ska bli jätte kul :) Hailey älskar honom ! :)

För övrigt så har det inte hänt så mycke, jag har bestämt mig att börja plugga upp mina betyg.
Af har något program som heter kunskapsrevanschen där man får plugga upp sina gymnasie betyg och sen ha praktik 50%, så det ska jag slå till på. Det som är skönt är att jag inte behöver ta csn lån för det.
Och man pluggar i komvux lokaler.

Sen får jag se vad jag bestämmer mig för att plugga vidare till, måste ta tag i det här nu!

Nu kommer Hailey och säger att jag ska leka med henne så nu avslutar jag det här inlägget.

Yllka, hoppas Miley tittar ut snart och att förlossningen går jätte bra! <3


Puss och kram...

Postat av: Ylka

Oo tack gumman hoppas jag med.

2010-11-21 @ 19:31:53
URL: http://gjakovarija.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: