Sommar och sol.

Va ute hela dagen igår, först va jag och syrran ute och solade sen hämta vi Hailey och gick ut på gården och fortsatte sola.
Däremellan hann vi även med en slagsta glass :) Naam naam!

Hailey har haft en tendens att vakna vid 5 på morgonen nu förtiden, för det är så ljust i sovrummet så man tror att klockan är mer. Som tur är så lyckas hon somna om ibland :)
Igår när vi kom till dagis så sa personalen, vi visste väll att ni skulle komma :)
Jag fatta ingenting, men jag hade råkat sätta Hailey ledig från v.25 och jag trodde det va från v.27 när hennes dagis stänger.
Haha men dom ändra så hon får vara kvar där tills dess, sen blir det sommarlov :)
Skönt att hon får vara på dagis och leka av sig så länge hon kan, inte så kul att vara hemma med mig :)
Men vi ska nog hitta på en massa kul sen när hon är ledig.

Nu ska jag äta frukost och kolla på våra bästa år, får se om dom har kommit någon vart, jag har ju inte kollat på ett par dagar nu. Men man misar ju inte speciellt mycke :)

Ha en bra dag!

Lite bilder från igår :)





Hailey älskar den här grannkatten, den följer alltid efter henne :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: