Senaste dagarna...

Har inte skrivit så mycke om vad vi har gjort dom senaste dagarna..

I Fredags va det midsommar och vi va hos pappa och åt massa god mat och efterätt ;)
Spelade lite kubb och vi tjejer förlora som vanligt.
Det va en jätte trevlig kväll, man träffar ju inte pappa så ofta så det är kul när man väl gör något tillsammans :)

I Söndags va vi hos Eve och fira henne och Liam. Liam fyller ju dagen efter henne :)
Skorna jag och Bahar köpte passa perfekt, dom är skit snygga. Vita med blått adidas märke ;)

I måndags chansade vi att åka till Mälarbaden med Lollo och Adrian, vädret va ju inte så bra. Molnigt och det blåste en del så vi va bara där 1 timme. Men Hailey hade roligt iaf, hon va nere vid vattnet och lekte.
Får åka dit när det blir fint väder igen, Hailey är ju ledig i 5 veckor från nästa vecka.

Idag regnar det ute och det är ganska skönt tycker jag, jag ska bara tvätta och städa lite här hemmea så det passar perfekt :)
Hoppas ni hade en trevlig midsommar.

Bilder från midsommar och kalaset kommer in sen, hittar nämligen inte sladden till kameran :/





En bild jag tog på midsommar ute hos pappa, promenerade med vagnen och försökt få Hailey att sova :) Ganska fin bild tycker jag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: