Regning dag.


Idag är det faktiskt skönt att det regnar för jag är helt slut :)
Hailey har vaknat vid 5 både igår och idag, och vägrat somna om. Så jag har varit ganska trött.
Hon somnade sittande i soffan medans vi kollade på barnprogram idag vid 11 sen vakna hon inte förän 3.
Undrar om hon börjar bli sjuk eller om det är tänderna som spökar.

Så idag ska vi ha en mysig hemma dag, ska strax gå ut till affären och handla hem massa gottis :)

Igår va vi på Adrians skolavslutning, han gick ut 2an. Herregud! Han börjar snart mellanstadiet, helt sjukt! :)
Han har verkligen blivit stor och han växer snart om mig :)

Nu ska jag byta blöja på Hailey för det stiiinker :) Haha!
Hoppas ni får en mysig Fredag.




Hailey och hennes kusin Adrian <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: