Nemo.

Jag har ju glömt att berätta om Haileys fisk Nemo :)
Hon fick den av sin pappa, egentligen hade han köpt den till sin syster Vicky för hon har ett akvarium med massa fiskar men just den Drew hade köpt va en "kampfisk" så klart :) Och den gick inte ihop med dom andra fiskarna.
Så då köpte han ett akvarium till Hailey som hon har på väggen i sitt rum.

Jag tycker inte direkt om det, för vem är det som måste göra rent och komma ihåg och mata den där fisken? Jo, jag!
Jag kan inte ens hålla en blomma i liv ju. Haha!
Men än så länge lever han fortfarande.
Ska köpa några kompisar till honom så han slipper vara ensam.

Hailey tycker det är jätte kul, så jag gör det endast för hennes skull :)

Skriver lite mer sen, nu ska jag plocka undan lite sen vila resten av dagen tills jag hämtar Hailey från dagis, sen åker vi till Eve och Liam.
Tänk att Liam fyller 1år denna månad, wiiiiie <3

Nemo :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: