Nationaldagen!

Idag är det ju Sveriges nationaldag :) Tråkigt att det inte händer så mycket, asså vi firar den ju knappt.
Önskar den kunde vara lika stor som Norges :)

Dagen har iaf spenderas med min kära mamma och min mormor och min lilla sessa såklart :)
Dom kom hit rätt tidigt för mamma skulle laga lunch till oss. Sina goda pannbiffar, yammi!
Så jag tog fram massa köttfärs så jag kunde frysa några oxå :)

Efter maten fick Hailey sova en stund sen gick vi ut på en liten promenad runt här i Torshälla, det är så fint att gå här när det är sommar. Det är så grönt överallt och fint att gå längs vattnet.
Sen åkte dom hem och jag och Hailey har bara varit inne och lekt på hennes rum och myst massor.

Nu ska jag kika runt lite på internet sen ska jag lägga mig brevid min bäbis och kolla på en film <3


Mamma, Hailey och Mormor ute på promenad :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: