Fodervärd.

Vi söker en fodervärd till Trixy :(
Vi har ingen tid att ta hand om henne längre, jätte ledsamt men man måste tänka på vad som är bäst för henne.
Drew bor och arbetar ju i stockholm och jag orkar inte med både Hailey och henne.
Att inte kunna åka in en hel dag till stan med Hailey för då blir Trixy hemma själv, så det går inte.

Därför har vi börjat leta efter en fodervärd och nu kanske vi har hittat en.
Ett par som bor i Hällby har hört av sig och idag träffades vi, dom verkade super trevliga och Trixy verka tycka om dom jätte mycke.
Dom tog en liten promenad med henne och sen bestämde vi att dom ska ha hand om henne till söndag sen får vi se hur det har gått. Förhoppningsvis så går det jätte bra och dom kommer vilja ta hand om henne i forsättningen.

Hon förtjärnar mer tid, uppmärksamhet och kärlek än vad hon får idag.
Kommer sakna henne så otroligt mycke, hon är ju min familj!
Men hon kommer fortfarande vara vår och vi kan hälsa på när vi vill.
Trixy <3




Vi har varit ute i stortsett hela dagen, vi gick till Lollos kompis Helena vid 10 imorse och satt där ute och solade lite medans Hailey lekte med hennes dotter Saga.
Sen gick vi hem och åt lunch och sov lite sen gick vi ut på gården och lekte ända tills 7.
Sen va det bara att gå hem och typ äta och lägga sig igen, och nu sover min lilla sessa.

Jag ska kolla på senaste avsnittet av the hills nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: