Dagens promenad...

Fan då! Jag trodde att jag inte hade sett säsongsavsnittet av Desperate Housewifes men tydligen har jag lyckats ladda ner det och kollat på den utan att jag kom ihåg det.
Vart lagom besviken när jag inte hittade något annat att kolla på nu :/
Senaste avsnittet av the Hills har inte heller kommit ännu, kommer säkert komma in i natt nån gång. Bah!

Men men, får väll sitta här famför datan och ruttna, kanske ska kolla på några the City avsnitt, det va länge sen :)
Det ska jag ta och göra!
Imorgon åker vi till Eve och Liam om det inte spö regnar som det står på väderkanalen att det ska göra :(

Hörs imorgon!
Några promenad bilder från idag :)




Postat av: Heidi

Jaa, jag skall ju de (: Mmmm det skall verkligen bli super skoj, men känns som en evighet kvar tills den lille är här :( Men det går nog fort förhoppningsvis. Tusen tack (:

2010-06-01 @ 22:20:14
URL: http://www.metrobloggen.se/86an



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: