2 Juni.

Nu ligger Hailey äntligen och sover, jag är helt slut!
Hon va jätte trött när vi skulle åka bussen hem från Eve och Liam, va tjurig hela bussresan :/

Vi va hemma vid halv 7 tiden så det va bara att gå ut en promis med Trixy sen hem och ta på sig pyjamasen och mysa lite.
Eve, Micke och Liam har ju flyttat, till gamla stan. Fy fan vilken lägenhet. ELler ska man ens kalla det lägenhet? :) Det är typ som ett radhus, fast enplanigt. Grymt fin va den *avis* Men vi kommer hänga där hela sommaren :P Så det blir som mitt andra hem :) Ute plats och allt har dom :) Underbart kallar jag det!

Liam har blivit så stooor, tiden går för snabbt ibland, man hänger inte med.
Han tog massa steg idag. Min prins, han älskar mig :) Jag ser det på han. Haha!
Han blir glad när jag kommer, och jag vet att han blir det på ett annat sätt än vad han blir med andra :)
Hoppas det iaf! :)

Han och Hailey börjar leka lite mer nu, känns kul när dom båda kan springa runt och härja, vi får alltid va hos Eve
då :)

Det va allt för den här kvällen, ska kolla om det nya The hills avsnittet har kommit än.
Ikväll är det Grey´s anatomy :)

CiaO!

"Vill lägga in en film som jag spelat in på mobilen, någon som kan hjälpa mig hur man gör?"
Postat av: jeanine denise

bli medlem på videofy.me och ladda upp filmen där. sen får du en kod av dem du kan lägga upp på bloggen =)

2010-06-04 @ 13:34:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: