Vintern närmar sig.

Kände det verkligen imorse när jag gick och lämna Hailey på dagis, det va as kallt!!
Snart kommer väll snön :( Hoppas inte vintern kommer hålla i sig länge, me don´t like snow!

Kom precis in, har varit här nere på thai och käkat lunch med älsklingen och även hans pappa och Tobbe :)
Snart har jag tvättat klart och då ska jag hämta sessan på dagis.
Har även sökt lite jobb idag, hmm kommer jag få nått? Tror ej det tyvärr :( Det är inga jobb jag egentligen direkt vill jobba med men jag är desperat, måste ha stålar :)

Imorgon ska jag ner på stan och träffa syrran, jag ska leta efter en ny vinterjacka och så ska vi luncha.
På Fredag får jag se om vi åker hem till Eve och Liam, beror på om dom kommer va hemma. I hope soo, det va länge sen jag såg dom nu! Saknar er <3

Nähe dags att softa en timme nu medans man kan :)
CiaO!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: