Time goes on...

Igår va vi på kalas hos Adrian som fyllde 8år, tiden går verkligen fort.
Han är så stor, går i 2an och är en tuff kille nu :)
Kommer ihåg när han va en liten plutt och så söööööt, fast det är han ju fortfarande :)

Hailey är på dagis, Drew gick och lämnade henne imorse, jag mådde inte så bra.
Nu känns det bättre och jag ska snart sätta igång och dammsuga och diska lite.

Allt känns bra, jag mår bra!
Tiden går vidare och jag har min prinsessa som är underbar. Kan inte önska mig något mer, hon är den bästa i mitt liv. Älskar henne så mycket och jag är glad att hon finns hos mig.

Nu är det dags att börja söka jobb och komma ut i livet igen :)
Det känns verkligen skönt, i need it!

Nu måste jag sätta igång med städningen innan jag ska hämta sessan på dagis.
Ha en toppen dag!

CiaO!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: