Sugen..

MysPys kväll med min prinsessa, Drew jobbar på ica.
Han ska köpa med sin mc´donalds mat när han kommer hem, jag har varit sugen i 3 dagar nu :)

Men men, vad har hänt sen jag blogga sist? Nada?
I Fredags va vi över hos Madde, det är mammas kompis. Jag och Hailey va där hela dagen och lekte med hennes två barn Sandra och Gustav. Riktigt kul va det, Hailey hade det skojjigt :)
Bilder kommmer in sen :)

Sitter och försöker sluta tänka på det, men det är inte lätt.
Imorgon kommer det bli en väldigt tuff dag men jag hoppas det går fort och att jag tar mig igenom det här väldigt snabbt, så jag inte kommer gå och tänka på det en tid framöver.


Nu ska jag ta hand om min tjej som kräver min uppmärksamhet just nu :)
Ciao!
Postat av: haniki

hoppas det gick "bra" idag gumman. kramis

2009-10-12 @ 21:55:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: