Onsdag.

Igår när jag lämnade Hailey på dagis så va hon jätte glad, hon vinkade hejdå och sen gick dom och lekte i sandlådan.
Hon va nog glad att slippa mig ett tag :P Det känns as skönt att hon inte gråter längre.
Vid 10 åkte jag ner på stan och gick till arbetsförmedlingen och skrev in mig, ska även dit imorgon på möte.
Sen kom Eve ner och vi gick runt och kika lite, utan våra barn, kändes lite konstigt :)
Men kul att kunna träffas i lite lugn och ro :)
Käkade lunch på mc donalds :P

Tog bussen direkt från stan och hämtade Hailey. När jag kom så va hon vaken och va inne och lekte med barnen.
Hon brukar ju nästan alltid sova när jag kommer så det va jätte kul att se henne leka och vara glad.
Hon kröp fram och krama mig direkt hon såg mig, så mysigt!!


Imorse innan vi gick till dagis så klämde Hailey fingrarna i en låda, hon vart alldeles blå på två fingar och det blödde, hon skrek så mycke och jag fick panik.
Jag spolade fingrarna under kallt vatten och satte små plåster på dom. Hon fick lite alvedon. Men sen efter ett tag så vart hon glad igen.
Men usch, det va verkligen jätte hemskt! Första gången hon gör illa sig.. och inte lär det väll bli sista. Nu när hon har börjat gå lite så kommer hon säkert ramla några gånger.
Man får vänja sig.

Nu är hon på dagis och va även glad idag när jag lämnade henne :)
Jag håller på och tvättar och nu ska jag ta tag i disken.

Fint väder idag, me like :)
CiaO!


Grattis till Charlotte som ska bli moster igen, och självklart grattis till Louise som ska bli mamma :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: