Höst.

Idag är det verkligen höst väder, solen skiner och det är jätte skönt ute.
Älskar det här vädret :)

Idag sov vi ända till 9, underbart!
Hann precis pussa Drew hejdå innan han åkte till jobbet.
Jag och Hailey gick hem till Lollo och Adrian.
Mamma och mormor skulle dit idag och fira Adrian, så vi hänka på.
Sen när vi gick hem så hämta vi Trixy och gick ut på en promenad.
Nu är vi hemma och ska äta lite soppa som Drew lagade igår.

Sen får vi besök av Tarja och Jennifer :)
Jätte länge sen man såg dom så det ska bli kul :)
Får se hur Trixy kommer reagera, om hon fortfarande känner igen dom, men det tror jag.

Jag mår verkligen bra nu, livet känns bra :)
Älskar min familj mest av allt och är så tacksam för att jag har dom.
Ni är bäst <3

Hoppas ni haft en fin dag i det sköna vädret.
CiaO!


Mina älsklingar <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: