Helgen.

Har varit jätte lugn, Drew va ute i Lördags så jag va hemma själv och myste med Hailey.
Tidigare på dagen åkte jag och Hailey till stan med Lollo, Adrian och Mamma. Gick bara runt och spana lite.
Vi va även hemma hos Emelie som har fått egen lägenhet här i torshälla, skit fin vindvåning :)
Igår så va vi bara hemma och tog det lugnt och även idag.

Har varit ute på lite promenader för det blir så lång tråkigt att bara sitta inne, och Hailey får damp :)
Idag ska Drew åka till arlanda med en kompis för att hämta en annan kompis, så på vägen ska dom stanna och köpa en barnvagn från ett par i strängnäs :) Det blev inte den vagnen jag ville ha för dom som hade den lät helt puckade :)

Men den här vagnen är oxå jätte fin tycker jag :)



Det va allt för nu, dags att leka lite med Hailey.
See ya! CiaO!

Postat av: Evelina

Jätte fin vagn.

2009-10-26 @ 20:59:41
URL: http://evelinaaaaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: