Dimma ute.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha lämnat Hailey på dagis, hon grät bara lite men sluta direkt jag gick.
Jag fick väcka henne imorse för hon sov som en stock, hon måste ha varit jävligt trött, men hon va jätte glad sen när vi va ute och gick till dagiset. Hon prata på hela vägen :)
Min ängel <3

Igår så åkte vi hem till Bahar, Eve och Liam va oxå där.
Han har blivit så stor, han börjar redan dra sig fram, kommer börja krypa tidigt :)
Han har blivit så charmig, älskar den åldern. För nu är han med, skrattar och pratar massa.
Min älskade gudson <3

Vill tacka alla mina fina vänner som har funnits för mig genom en jobbig tid!
Tack för att ni finns <3


Nu ska jag vila lte sen sätta igång med städning och leta lite jobb :)
CiaO så länge.


Finaste Liam <3








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: