Brrr kallt ute...

Har precis kommit hem efter att ha lämnat Hailey på dagis, idag va det första gången som hon inte grät när jag gick :) Det kändes as skönt!
Igår när jag hämtade henne så vart hon jätte glad när hon såg mig, hon började skratta massor :)
Hon hade varit jätte glad hela dagen och ätit massor med mat :) Det gör mig alltid glad. Haha!
Min ängel har blivit så stor, min flicka går på dagis. Helt sjukt...
Älskar dig Hailey <3

Dom senaste dagarna har varit väldigt tuffa på alla sätt och vis.
Ibland så känns det så rätt och ibland så fel, som att jag är en egoist. Jag lät det hända och nu får "den" lida för det.
Många konstiga tankar som snurrar runt i huvudet just nu.
Men jag har gjort mitt val och jag måste se det som det bästa.


Jag bloggar om väldigt känsliga ämnen och jag fattar egentligen inte varför, men det känns skönt att få ut mina känslor.

Idag blir det bara en massa vila, Hailey har hållt upp mig mycke inatt så jag är helt slut.
Vill att dom här dagarna ska gå snabbt.

Nu blir det soffan som gäller.
CiaO!



Postat av: Emma

Oj, goding. Är det va jag tror det är? :( Tänker på dig ialla fall, vad det än är. Kramis.

2009-10-12 @ 22:15:39
URL: http://eembla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: