Vilken värme!

Nu har värmen varit här i flera dagar och den ska stanna över helgen med :)
Drew är ledig hela helgen så får se om vi åker och badar någonstans.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om Eve, lider verkligen med henne!
Hon har haft det jätte jobbigt, blivit skickad hem från sjukhuset och sen när hon åkt tillbaka igen så har det fortfarande inte hänt något, vet inte hur hon mår nu eller vad som hänt, pratade med henne senast igår kväll och då va dom hemma igen.
Jag tycker så synd om henne, för jag vet hur smärtan känns och att inte få någon hjälp med den skulle jag dö.
Jag vet att hon kommer klara det här, för hon är en stark person!
Jag tänker på dig gumman och jag hoppas det är över snart <3

Idag ska jag nog ner till stan en sväng, måste köpa lite sommarkläder till Hailey, hon har växt ur allt nästan.
Hennes två tänder har äntligen tittat fram, jag är överlycklig :) Det är så sött!

Nu är resan bokad till rumänien, den 15aug åker vi :)
Först till ungern och är där några dagar sen till rumänien 1 vecka och sen tillbaka till ungern några dagar igen :)
Kommer bli jätte kul, och skönt att komma bort :)

Have A Nice Day In The Sun!

R.I.P Michael Jackson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: