Så va det äntligen dags!

Nu har dom tapetserat klart här, det vart fint faktiskt. Men det blev en fond vägg iaf, för det skulle bli för mycke att ha den tapeten i hela rummet.
Så nu är det fond väggar i alla rum förutom i hallen. Ville egentligen inte ha det, men men bättre än vad det såg ut förut :)

Idag så har vi bara varit inne och jag har städat iordning i vardagsrummet och tvättat fönstrena, det behövdes!
Har setat och väntat på ett talefon samtal från Eve hela dagen, hon åkte upp till förlossningen imorse.
Hoppas allt kommer gå bra för henne och att hon inte får ligga med förvärkar i en evighet.
Tänker på dig vännen, snart är vi båda mammor :)
Längtar tills jag får se den lilla prinsen eller prinsessan <3

Nu ska jag kolla klart på bachelorette :)
Skriver när Eve ringt och sagt att mitt gudbarn har kommit till världen <3
CiaO så länge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: