Trist.

Tycker inte det är så kul att blogga längre, känns som att man upprepar samma saker typ varje gång man skriver.
Vet inte om det är så intressant att läsa?
Men men, ni kan ju kommentera vad ni tycker, ni som läser bloggen.

Igår så kom syrran över och färgade mitt hår, vet inte om det blev någon skillnad men ska lägga i en färg till i slutet av månaden. Måste även klippa mig för det börjar bli ganska slitet nu.

Hoppas att vädret kommer hålla uppe under helgen, ska ner på stan och kolla på studenterna.
Pappas tjej Laila, hennes son tar studenten så vi ska fira honom. Hoppas det inte regnar!
I veckan ska jag träffa Eve, måste se henne tjock en gång till innan hon föder :) Wiiiiiiie!!
Ha en trevlig vecka utomands nu Bahar, är inte ett dugg avis :)

Vi ska åka till Ungern och Rumänien i mittten av Augusti, ska boka i slutet av månaden.
Ska bli kul att träffa Drews släkt och vänner där nere.

   ~ Att Älskas Utav Dig, Är Det Vackraste För Mig ~

Postat av: Emma

Jag tycker det är himla kul att läsa allt du skriver! Inte ett dugg ointressant! :) Vi har ju inte setts på flera år så det är bara kul att du har blogg. :) Då känns det nästan inte som att det är så längesen. Hihi. Puss.

2009-06-04 @ 23:54:21
URL: http://eembla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: