Tisdag.

Usch va trött jag va imorse, Hailey vakna redan halv 6 och ville ha mat.
Vi somnade om till 7 men sen ville hon gå upp, men jag orkade verkligen inte så jag låg och drog mig ända till halv 9.
Stackars Hailey, fick sitta där i sängen och leka :)

I Söndags va vi i mälarbaden och sola, jag tog mitt första dopp, fyyyy va kallt!
Hailey doppa tårna sen börja hon gråta. Haha det va nog för kallt för henne :)
Va där några timmar bara sen åkte vi hem och myste och kollade på film.

Igår så åkte vi hem till mamma och va där hela dagen, riktigt varmt på bussen.
Måste verkligen fixa körkort direkt jag får ett jobb och tid.

Idag ska jag va hemma och städa, det ser ut som helvete här hemma.
Har inte orkat dammsuga när det har varit såhär varmt, men idag måste jag för golven ser inte roliga ut.
Sen i veckan ska jag på stan med Bahar och köpa lite presenter. Eve har ju fyllt och sen bebisen har kommit  och Drew fyller 25år på Lördag så måste hitta något till honom.

Nu ska jag sätta mig på balkongen och sola lite innan solen försvinner :)
CiaO!

Drew och Hailey på badstranden.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: