Student!

Har inte skrivit på hela helgen så ska uppdatera lite nu.
I lördags åkte vi ner på stan vid 11 tiden. Det va jag, Drew, Hailey, Lollo och Adrian. Sen mötte vi pappa och Gabriel på stan och efter ett tag kom Tobbe oxå.
Jag ville se kungen och Drottningen men inte fan fick jag det :)
Det bjöds på mat av pappa, black and white. My favorite, loooove it :)

Vädret va ju inte så bra, haglade ett tag. Alltid så när man ska iväg!
Sen sluta det sen börja det spö regna sen sluta det igen och så höll det på hela tiden ända tills vi åkte hem.
Gick iaf till Rekarne och kolla när Daniel tog studenten, han va nyktrare än vad jag trodde. Haha!
Såg Eleonora, Yllka och Angie en sväng mitt i allt. Tråkigt att vi inte hann snacka lite, men hade ju bråttom så jag inte skulle missa allt.
Sen åkte vi hem till Lailas föräldrar och åt mat och godaste efterätten :) Då va Daniel inte lika nykter längre :)
Sen gick vi hem och bara dega.

Resten av dagarna har det inte hänt så mycke. Men idag har jag och Hailey varit hos Eve.
Hon har blivit stoooor sen jag såg henne sist. Så det är dags NU!
Känns som att det är jag som ska få barn, längtar nästan lika mycke som henne :)

Det va allt för nu.
Sleep tight! CiaO!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: