Mys kväll.

Idag har vi bara varit inne och segat oss hela dagen, Drew har jobbat från imorse.
Först på bygget och sen på ica, han slutar nu.
Jag och Hailey har myst hela dagen, hon har varit ganska jobbig nu dom två senaste dagarna, gnäller hela tiden.
Kommer jag få en dotter som är gnällig och bortskämd, lägga sig ner och skrika när hon inte får som hon vill?
Hoppas inte! Fast det är ju jag som uppfostrar henne så det blir ju mitt fel isåfall. Måste försöka mitt bästa att stå emot hennes hundögon sen när hon blir äldre och kommer vilja ha allt.
Är rädd för att det kommer bli så att pappa säger nej och mamma tycker synd och säger ja!
Neeeej jag ska allt stå på mig! :)

Kollade nyss på Sex and the city, the movie.
Har redan sett den men vart sugen på att se den igen, bäst att passa på medans Drew jobbar :)

Imorgon blir det ner till stan och fira Daniels student, håller tummarna på att vädret håller uppe.
Nog för ikväll, nu ska jag kolla klart på Talang :)

CiaO!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: