Midsommar!

Midsommar va väll helt okej, tråkigt att vädret va så dåligt, men solen kom fram en stund och det blev rikigt varmt.
Då passade vi på att gå ut och spela lite kubb :)
Jag och Hailey gick till pappa vid halv 3, Drew gick tidigare för att fixa maten.
Åt god mat och drack lite och sen blev det Lailas goda efterätt, annanspaj. Den knäcker verkligen!

Hailey va glad hela tiden och somna en sväng i vagnen medans vi spela kubb.
Sen blev det lite spel inomhus när regnet kom, men det spelet va inte lika kul. Ganska svårt faktiskt :)
Gick hem vid 11 tiden tror jag, Hailey vaknade då och grät så jag ville gå hem så jag kunde natta henne.

Kvällen slutade väll inte så kul, men men det hade jag faktiskt inte räknat med!
Sånt är livet :)

Det va allt för nu, hoppas ni hade en trevlig midsommarafton!
CiaO!
Postat av: ylka

gumman såg o tittade på charlies mob idg vet du vad ja såg massor me gammla kort på oss...hihih...:D

2009-06-20 @ 22:13:31
URL: http://mamacitaas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: