Kors i taket!

Jaaa, äntligen så kommer dom och tapetserar om vardagsrummet imorgon.
Ohh vad jag har längtat :)
Men dom hade inte med sig någon bok med tapeter i så jag fick välja. Utan jag fick bara säga att jag ville att dom skulle vara ljusa.
Men jag kommer ändå flytta när jag hittar en lägenhet i Edvardslund så det spelar ingen roll.
Men jag är glad att det äntligen kommer bli fint så jag kan sätta upp på väggarna :)

Idag så har vi fått plockat bort allt som va i vardagsrummet, så nu är det tomt.
Ska passa på att tvätta fönsterna när dom är klara.
Har även lagt ut Haileys gamla vagn på blocket, så hoppas vi får några kronor för den :) Lite semester pengar :)

I veckan ska jag träffa Eve och Bahar någon dag, annars blir det nog inte så mycke mer.
Tycker det är dags för Eve att föda nu :)

Nää nu ska jag ta tag i skrik ungen, hon har varit riktig pain in the ass idag!
Ha det gött!

 CiaO!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: