Vinter!

Brrr va kallt det va ute igår och idag oxå, nu är verkligen vintern här.
Fast det känns könt att det är såhär istället för massa regn.

Igår va det första dagen på Folket som jag fick jobba.
Ringde runt 60-70 samtal kanske. 3 människor la på direkt när jag sa att jag ringde från tidningen Folket :)
Haha men det är skit kul även fast det kan vara tjuriga människor.
Lyckade iaf sälja 1 prenumeration :) Det är inte så jävla lätt kan jag säga men efter ett tag kommer man in i det.
I like this job!

Hailey va hos Lollo medans jag jobba för Drew va och käka julbord med jobbet.
Ikväll ska jag jobba igen och sälja massor :)

Det va allt för nu, ska softa lite innan det är dags att hämta Hailey från dagis.

CiaO!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: