Vinter mys.

I Söndags va det Lucia, jag jobbade på stan då.
Stog i tältet och bjöd på glögg och pepparkakor :) Det va första gången jag såg Lucia på stan, det va mysigt faktiskt :) Fast efter ett tag blev det jävligt kallt!! Kunde knappt gå när jag skulle mot bussen, mina tår va som isbitar. Haha not fun!

I Måndags va det lucia på Haileys dagis, dom va jätte duktiga alla barnen :)
Efter det åkte jag iväg och jobbade, det har varit lite segt dom senaste dagarna. Men det är kul ändå, man får inte ge upp!
Idag är jag hemma från jobbet och kommer även vara det imorgon för jag är sjuk.
Har haft ont i huvudet och halsen hela natten, har knappt kunnat sova.

Nu ska vi klä granen och ha lite myspys.
CiaO!

En gammal bild på Hailey :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: