Underbart!

Idag fick jag en skön sovmorgon, det va länge sen jag fick det :)
Drew gick upp med Hailey vid 8 och jag fick sova vidare, underbart!

Jag mår bättre nu iaf, Drew köpte riktigt bra halstabletter från apoteket som typ bedövar halsen.
Dom va as bra, efter typ 1-2 dagar va jag bättre i halsen igen.
Igår åkte jag, Hailey, Lollo och Adrian till Öb, handla lite ramar till Haileys dagisfoton som ska ges bort i julklappar :)
Sen blev det lite smått och gott oxå.

Idag kanske vi åker över till mamma en sväng, beroende på hur hon mår.
Snart är det julafton, längtar :) Vill se hur Hailey kommer reagera på Tomten :)

Har varit och skrivit kontrakt hos Torshälla Fastigheter så vi flyttar den 1 Mars.
Längtar som fan, ska bli så skönt. Älskar den där längenheten och det ska bli så roligt att få fixa iordning ett eget rum till Hailey för just nu är hennes rum som ett kontor :)

CiaO så länge...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: