Tisdag.

I Lördags va jag hos syrran och festa lite :)
Lika kul som vanligt, speciellt när Nenne va där. Haha!
Spela lite spel och jag fick göra lite dumma saker som Nenne hitta på ;)

I söndags va det en liten julmarknad här i Torshälla, så vi familjen gick ut och titta lite.
Sen va vi bara hemma och myste resten av kvällen.

Igår så hände det inte så mycke.
Va och pratade med Torshälla Fastigheter för jag har sett en lägnehet som är ledig i edvardslund, men jag brukar ju alltid ha otur att hamna typ 2-3 i kön så jag hade inte så mycke hopp om den här lägenheten.
Men igår hade jag TUR :) Ingen annan hade ringt på den, yyyeeeeaaahh!!

Gick och kolla på den igår och det va en barnfamilj som bodde där så barnen hade målat på tapeterna i deras sovrum och det va flottfläckar på kökstapeterna och massa annat. Så jag ska gå till Torshälla fastigheter idag och kolla om dom kommer byta ut dom. Men troligen så gör dom ju det.

Så antagligen så kommer vi flytta den 1 feb eller 1 mars :)
Äntligen fick jag min lägenhet där och nu blir det ingen mer flytt för vår del. Bara om det bli till hus eller radhus :)

Imorgon blir det att jobba och även på Torsdag men på Fredag ska vi äntligen åka till Eve och Liam, ohh gud vad jag har saknat dom.. eller Liam :P Haha!
Han har ju blivit så stor! Har inte sett han på evigheter bara för att alla har varit sjuk.

Snart är det julafton :)
CiaO!


Trixy och Hailey myser <3


Hailey åker runt i sin gå vagn :)



Postat av: Evelina

Ohh va söta dom e,trixy o hailey. Oh saknar min lilla fis,neo.Saknar han grymt mycke,o han o tifah myste mycke me varadnra oxå.De va kul att se på =).

Grattis till lägenheten=)

2009-12-09 @ 22:30:20
URL: http://evelinaaaaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: