The job is mine!

Yes, jag fick jobbet på folket :)
Börjar jobba den 11 januari men får jobba hela nästa vecka om jag vill. Och det ska jag :) Och även på Söndag ska vi stå på stan och jobba, hjälpa till lite med lucian eftersom det är folket som håller i det.
Så kom ner på stan och kolla på lucian kl 3 :)

Igår lyckades jag sälja mitt första helår :) Vart överlycklig och alla va skit stolta. Typ ingen har lyckats sälja ett helår så snabbt, min fjärde dag jag jobba liksom. Jag är stolt! :)
Trivs skit bra med både jobbet och människorna jag jobbar med. Alla är jätte trevliga.

Nog pratat om det... Idag ska jag och Hailey iväg och träffa Eve och Liam. Äntligen!
Jag har längtat så mycke efter honom och jag kommer nog få en chock när jag se han. Kommer äta upp honom :)
Kommer bli en jätte mysig dag.

Ikväll är det idol final och jag håller mina tummar på Erik!
Nu ska jag fixa iordning mig.

Ha en trevlig Fredag!
CiaO!

Min tokunge :)
Postat av: Emma

Grattis igen. :) Va kul! Och va duktig du är. :) Ha det så nice med Eve och Liam. Puss & Kram.

2009-12-11 @ 13:32:38
URL: http://eembla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: