Party tontight!

I Torsdags lyckades jag sälja 4prenemerationer på folket :) Sålde på 2 dagar som vissa av dom säljer på 1 vecka. Det är inte dåligt! :)
Jag va stolt över mig själv ;) Hoppas jag får stanna kvar där för jag tycker verkligen det är skit kul och personalen är jätte bra.
Får veta i slutet av nästa vecka om jag blir kvar eller inte.

Igår så va det bara en hemma dag, men lite mys pys. Gick ut på lite promenader och Drew fixa julbelysning ute på balkongen :)

Idol, hmm. Det va svårt igår tyckte jag. Älskade Calles första låt han gjorde men hoppades iaf att det skulle va Tove och Erik i final. Men men, jag håller mina tummar på Erik, he is the best!

Idag ska jag mysa med min sessa, Drew jobbar. Ikväll ska jag till syrran och fira henne, det blir partyyy ;)
Synd att Drew inte kan följa med för han måste passa Hailey :( Hade varit roligt.

Nu ska vi äta lite frulle.
Have a nice daY!
CiaO!

Där ser ni Trixy och Hailey komma gåendes :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: