Nyårsafton!

Halloj, det va några dagar sen jag skrev nu.
Det har inte hänt så mycke här faktiskt.

Jag, Drew och Hailey skulle åka ner till försäkringskassan och fixa lite papper angående Hailey, sen när vi kom dit så va det stängt, just på onsdagar oxå. Fan va surt! :) Och det va as kallt ute.
Jag gick in till vero moda och köpte en väska iaf :) Haha!

Idag ska jag och Hailey åka till min moster och fira nyårsafton.
Min mamma och mormor kommer även vara där, vi ska först åka förbi min morfars grav och lägga blommor, det kommer bli jobbigt för jag har inte varit där sen begravningen.

Jag hoppas att ni alla kommer få en bra nyårsafton, vad är era nyårslöften? :)
Jag har några iaf... Får hoppas att jag håller dom det här året!

CiaO!


Gott nytt år på er alla !



Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg!=)

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:18:40
URL: http://www.metrobloggen.se/amis



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: