Julmys.

Idag va det sista dagen för Hailey på dagis, dom va bara två barn idag :) Men då fick hon leka av sig och sen är det ett ganska långt uppehåll tills hon börjar igen.

Jag tvätta på morgonen och sen åkte jag ner till stan och mötte upp Lollo och Adrian.
Vi gick runt lite och Lollo kolla juklapp till Tobbe sen åt vi lite lunch och så.
Mötte även upp Charlotte, Ylka, Rebecka, Jeanine och Antonio :)
Kul att se dom, för det va ett tag sen!

Imorgon är det julafton, kanske inte den bästa julen jag önskat mig men jag ska göra allt för att Hailey ska få kul.
På juldagen ska vi fira jul med pappa och sen ska jag ut med Eve och några till på kvällen, det kommer bli skojj.
Nu ska jag ta och leka lite med min flicka för hon blir tjurig när jag sitter här :)

Ha en bra jul allihoppa!!



Postat av: dfadfas

fasf fgrag arg

2009-12-23 @ 23:02:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: