Julafton!

Hailey vaknade halv 5 inatt och va jätte pigg. Fy Fan! Undra om hon fatta att det va julafton och att hon skulle få öppna paket på morgonen? :)
Hon lyckades iaf somna om till 7 sen tog Drew henne och jag fortsatte sova till 9 :)

Vid 12 tog vi bussen ut till min moster i hällby. Där bjöds det på massa god mat och julklappar.
Barnen va helt galna :) Hailey hade det jätte roligt, hon öppna en del paket sen tröttna hon och då fick jag hjälpa till :) Hon lekte med alla leksaker hon fick och hon verkade jätte nöjd.
När vi tog bussen hem sen så somna hon direkt, hon va helt slut!
När vi va hemma igen så vakna hon till och skulle direkt börja leka med alla nya saker. Tog sin tid att få henne att sova nu på kvällen men nu sover hon så sött.

Jag ska gå in och lägga mig i sängen och glo på en film. Imorgon blir det julfirande med pappa och på kvällen blir det partaj :)
Hoppas ni alla har haft en bra jul!

Bilder kommer upp imorgon tror jag :)
CiaO!
Postat av: Linda

Hoppas ni fick en underbar jul trots allt.. Kramar från oss

2009-12-25 @ 21:59:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: