Hipp hipp hurra!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min systers födelsedag, hurra hurra hurra! :)
Firade henne med släkten redan i Lördags och det blir lite party nu på Lördag :)
Grattis på din dag, hoppas kvällen blir jätte mysig.

Igår va det första dagen på folket, gick igenom massa info om tidningen och sen delade vi upp oss i 2 grupper med 4 i varje. För alla skulle inte få plats att vara där samtidigt och ringa.
Så jag ska dit imorgon och på Torsdag och även samma dagar nästa vecka.
Jobbet låter intressant och jag tror jag skulle trivas. Kanske inte ett jobb jag vill ha förevigt men bättre än inget iaf. Hoppas ju på ett heltidsjobb :)

Idag har Hailey varit på dagis och jag och syrran har varit på öb och handlat lite julgranspynt.
Sen hämta vi Hailey från dagis och va hos Lollo ett tag.
Nu är vi hemma och degar, det är verkligen as kallt ute nu!!!!


Jaja det va allt från mig just nu.
CiaO!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: