Det snöar! :)

Idag har jag och Hailey bara tagit det lugnt, vi har varit ute i lekparken och gungat och Hailey har gått massor, hon vägrar sätta sig i vagnen när hon väl har börjat gå ute.
Haha det är så roligt att se henne gå ute, riktig tjockis i overallen :)

Nu är hon nybadad och snart är det dags för lite mys i soffan sen blir det Robinson.
Drew har jobbat hela dagen och imorgon jobbar jag, men han och Hailey ska komma ner på stan och kolla på Lucian :)
Vi kommer inte ses så mycke nu eftersom han jobbar dagar och sen jobbar jag kvällar.
Men det behöver vi nog, komma ifrån varandra och göra saker för oss själva.

Igår va vi hos Eve och Liam, ohh jag grät när jag såg honom.
Han bara stirra på mig, min älskling!
Så stor han har blivit, dom växer ju så snabbt när dom är så små.
Jag och Eve spela lite wii, vi bowlade och jag tog Mickes rekord ;)
Det va skit kul, första gången jag spelade. Vill oxå ha ett!

På Måndag är det Lucia på Haileys dagis, tur att jag börjar sent så jag kan kolla :)

Det snöar ute :) Jag tycker egentligen inte om snö eller vinter överhuvudtaget men bättre att det är snö ute så det blir lite ljusare och sen är det ju ganska mysigt faktiskt :)

Det va allt för nu.
Ha en mysig Lördag.
CiaO!

Liam, mitt charmtroll <3


Hailey gungade när vi va ute idag :)


Ser helt svimmfärdig ut :)



Såhär går Hailey runt just nu, hon har dragit ner jylfen på pyjamasen :)



Postat av: haniki

haha, vi kan inte ha pyjamaser med dragkedja längre. grabbarna tar av sig dem då ><

2009-12-12 @ 19:34:05
Postat av: ylka

Gumman vi måste träffas det var ett tag sen nu!

call me

2009-12-14 @ 13:27:51
URL: http://mamacitaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lilla sötnosen där=)

2009-12-16 @ 09:30:17
URL: http://evelinaaaaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: