Söndag!


Idag sken äntligen solen fram, det va kallt ute men ändå jätte skönt :)
Mamma kom över idag, redan kl 9 imorse, jajjamen här är man vaken med tuppen vettu :)
Gick över till syrran och tog en fika.

Senare kom Emelie över med hennes kompis son, han är bara 1 vecka yngre än Hailey.
Han är såå himla söt :)
Satt och snacka lite bäbis språk med honom ett tag, nästan så man blev sugen på att skaffa sig en till.. .. Haha! Eller inte!


Imorgon har jag och min älskling varit tillsammans i 3år och man bortsätter allt skit som varit men som är glömt nu!
Tiden har verkligen gått snabbt, hoppas det blir många fler år!
Jag älskar dig!

Imorgon kommer oxå Challe balle hem, lääääängtar!!!
Har saknat dig vännen, ska bli kul att träffa dig och snacka lite skiiiit :)


Nu ska jag mata dottern min... ..
Ha det fint!

Kram // Sandra.





Älskar er mest av allt!


Postat av: Lollo

jasså så du finns här :p

2008-12-21 @ 22:39:43
URL: http://lollzan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: