Shopping !


Idag åkte jag ner på stan med syrran och Adrian och shoppa lite :)
Fan det känns som att det va miljontals år sen jag handla några kläder till mig själv, har ju bara shoppat till Hailey på senaste tiden :)
Så det kändes kul att få handla lite till sig själv.

Hailey va hemma med pappan sin, kändes skumt att göra något utan henne. Men ändå så skönt att få komma iväg lite för sig själv.
Sen orolig som man är så ringde man några gånger och kolla hur läget va :)
Men det hade gått så bra så!


Snart åker Challe tillbaka till sitt Rom och sin amooore :)
Hoppas jag får se henne igen innan hon drar bara, annars blir jag suuur. Haha!
 
Wiiiiie, Min Eve!
I am soooo happy, kan inte sluta tänka på dig. Och Larsson är sååå söt :)



Min Familj <3
Vad skulle jag göra utan er. ..

Jag älskar er så himla mycke!
You Make Me Feel Alive.


Haha bilder på min sköna familj :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: