Jul!


Då va julen över. ..

Julafton va trevlig och mysig med familjen, Hailey fick en sån fiiiiin klänning av hennes moster :)
Så den fick hon ha på sig på annandagen hos mormor.

På annandagen va vi som sagt hos mormor och fira jul, det kändes lite tomt utan morfar Kurt där.
Men han fanns i våra tankar!
Fick öppna massa paket :) Hailey fick mest av alla så Adrian blev lite ledsen i ögat :( Nämen han blev så nöjd med sina dyra julklappar. Haha!

Snart blir det ett nytt år, får se hur vi ska fira med det blir lugnt eftersom vi inte är barnlediga men lite champagne blir det iaf :)

Hoppas ni alla hade en bra jul!


Lite bilder ifrån vår Jul.. ..


Vår söta prinsessa.


Haha skönaste, crazy baby!


Jag och Hailey på julafton.


Morbrors fru Carina, min kusin Amanda, jag, Hailey och Kusinen Madde.


Pappa, Adrian och Mamma.


Syrran, Adrian, Pappa, Jag och Hailey.


Min finaste Gammelmormor.


Familjen <3



Postat av: emma

hej gums. kul att du skaffat blogg! :D har tänkt fråga dig fler ggr om du har en. ;)

himla söt dotter ni har! kul att se bilder på henne också. :)

och shit, ska eve ha barn?! :D fan va roligt. du får hälsa grattis till henne. :D

puss & kram.

2008-12-28 @ 16:56:02
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Jeanine Denise

vad fin du är i brunt hår sandra =) Pussa din gullunge från mig.

2009-01-01 @ 19:56:39
URL: http://diamondintherough.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: